۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۹

برخورد سیاسی برای مراسم امضای قرارداد خرید هواپیما؛

آخوندی فقط رسانه‌های حامی‌اش را دعوت کرد

آخوندی فقط رسانه‌های حامی‌اش را دعوت کرد

قرارداد خرید ۸۰ فروند هواپیمای بویینگ با شرکت هواپیمایی هما در شرایطی امضا شد که برای پوشش خبری این مراسم تنها برخی رسانه های همسو با دولت دعوت بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، رسانه‌های کشور از جمله خبرگزاری مهر طی ماه‌های گذشته با نگاهی کاملا ملی پیگیر شرایط و نحوه امضای قرارداد ایران ایر با شرکت بویینگ بودند و در این زمینه گزارش ها، یادداشت ها و اخبار متعددی را برای آگاه سازی مردم که ذینفعان اصلی این رخداد هستند، تولید و منتشر کردند اما وزارت راه و شهرسازی در اقدامی عجیب و پرسش برانگیز،  برای مراسم امضای قرارداد خرید این هواپیماها که صبح امروز در شرکت هواپیمایی ایران ایر برگزار شد، تنها تعداد محدودی از خبرگزاری های همسو با شخص وزیر راه را به مراسم دعوت کرد.

به نظر می رسد انتقادات کارشناسی رسانه ها در جریان حادثه برخورد دو قطار در سمنان که منجر به کشته و مجروح شدن ۱۵۰ نفر از هموطنانمان شد، چندان به مذاق آقای  آخوندی خوش نیامده و وی به جای ارایه پاسخی منطقی به انتقادات مطروحه، ترجیح داده از مواجهه با رسانه های منتقد و پاسخگویی به آنها فرار کند و به همین دلیل هم برای مراسم امروز فقط از رسانه های همسو با دولت دعوت به عمل آمده بود.

بر این اساس، به دهها سوال و ابهامی که در مورد حادثه برخورد قطار در سمنان از سوی کارشناسان مطرح و با سکوت وزیر راه مواجه شده است، این سوال را هم باید اضافه کرد که چرا در رخداد امروز که منافع و بازخوردی ملی داشت و هزینه آن طبیعتا از منابع کشور پرداخت می شود، نگاه جناحی و حزبی حکمفرماست؟

کد خبر 3847129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهندس مجری بیکار نظام مهندسی اراک IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
      0 0
      وزیر مغرور و انتقاد ناپذیر باید استیضاح شود .
    • دانشجو IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
      0 0
      رسانه هایی به این مراسم دعوت نشدن که در چند ماه گذشته یا با خرید هواپیما مخالف بودن یا دایم دم از شکست برجام و عدم تحویل هواپیما می زدن به نظرم نیازی به حضور این رسانه ها در این مراسم نبوده و ربطی به حادثه قطار نداره